x pernah ku sangka kau mendustai ku, x pernah ku duga kau melakukan ini pada ku apa salah ku ini wahai insan yang bernama manusia

Monday, 14 May 2012

hati ku senang

alhamdulillah akhirnya dpt jgk apa yang aq nk.... aq bersyukur gila.... ijat nk kongsi dgn korang pasai kegembiraan yang ada dlm hati ijat nie... td aq p sg petani... aq p sana bkn utk suka2 tp aq p dgn niat bek iaitu dpt smbg blajaq... masa temuduga... aq tya klu aq nk amik diploma kejururawatan dia kata x bleh sbb aq spm x bapew nk ok cgt la.... last2 skali dia lamar aq dgn amik diploma perubatan... akhirnya 3 jun nie aq p daftar sana.... bestnye........

Wednesday, 9 May 2012

untuk esok

utk esok kalau saya hidup bersama kekasih lain...... jangan salahkan saya atas cinta kita tidak kesampaian... kerana jodoh ditangan allah
utk esok kalau saya tidak berdaya melawan hakikat hidup jangan awak rasa menyesal akan kesilapan yang lalu... kerana kesilapan yang lalu adalah sebagai teladan...
utk esok kalau saya sudah tiada jangan la awak menunggu kepulangan ku kembali utk mengembirakan awak.... cari la kekasih yang lebih serasi dgn awak...
utk esok kalau saya terpaksa melepaskanmu kerana ada halangan yang benar2 tidak menyukai cinta kita jangan la awak menunggu cinta saya lgi... walaupun hati saya berat utk melepaskan awk...
utk esok jika saya tidak lg kelihatan jangan la awak mencari saya kerana sebelum nie awak tidak pernah mengambil tahu tentang saya masa sakit or pew2... awk x pernah amik kisah langsung...
utk esok jika awak menerima sepucuk surat anggap la saya sudah tiada lg.... saya harap awak mengerti perasaan saya nie... jangan hampakan owg yang benar2 mencintai awak.....

Tuesday, 8 May 2012

al kisah. . pda 1 hari . .



BF : syg, jgn crang ngan b taw. . b syg bby sngt ! ^^
GF : iye b. . bby pon ((: i love u more la . .
BF : hee. . thanks syg ♥ b kalo bleyh nk jga bby lek lok. . nk bby jd wife b (:
GF : :*

pda 1 ari yg cerah, brung2 bkicauan. . trjdinya babak ni :

BF : bby, bby syg b kann. .
GF : iya la. . npa ?? -,-
BF : kalo b nk minx smthing bby bg dk ?? * means yg xelok la -..- *
GF : anythng for u la dear ♥

so, babak strusnya ehemm. . -,- * some text missing * n lpaih slsai " semua " maka jd la dialog neyh :

BF : b nk jga bby, bby jgn curang taw ! b cya bby :/
GF : erm. . iya la. . b pon sma aw ! ==
BF : syg bby ketadketad :* emuahh. . !
GF : tenkiu. . me toO :))

# oke ! sorry la story pnjg ngat. . moral yg aku nk cter neyh : most of BF akn ckap mcm 2. . nk jga la pa suma. . tp kalo btui nya laki nk jga pmpuan 2 lek lok, dy xkan ajk wt bkn2. . kann. . . ?? kalo btui nk jga, dy spatotnya bmbing pmpuan uh, bkn nya bkti kan syg ngan cra yg slah ! ok, assalamualaikum ♥ #

sumber dari bernama
p/s : xdak d tjukan pda spa2 n xdak kna mngena ngan yg idop atau yg dh arwah~
awk tu. . terasaka ?? amekk~ (Y)
nie utk semua x kira laki ka pompuan... pkr parent korang dlu la yek klu nk wt sesuau...

Monday, 7 May 2012

Rambut Baru Ku

assalammualaikum kawan2 blog n yang len2... aq nk kongsi cite aq td... dlm koi 1 lebih cm 2 la.... aq nk amik mem aq kt skolah td... dew kew patot depa kata rambut aq mcm neymar... ntah la korang kenai kew x neymar 2... x pew la klu kata rambut aq mcm neymar aq terima la... nie siap suruh aq blik negara yg neymar duduk... adess~~~~~ aq tw la rambut nie mcm neymar tp x yah la kutuk aq.... mcm pew lg nie... aq ada hati n perasaan kowt... igt la wei... setiap manusia ada kelebihan n kekurangan... x pyh la kutuk owg.... dak kata perpatah "paku dulang paku serpih, mengata owg dia yang lebih" pkr la sejenak n renung2 kan la yek...

Sunday, 6 May 2012


nie moto aq dlu buruk giler la... dlu warna merah skarang warna hitam... dlu hendel sebelah bengkok la.... mcm2 la... skarang nie dh lawa.... moto nie byk jasa dgn aq... 4 kali aq xcident dan 2 kali aq jatoh dgn moto nie..... sib bek x dew patah pew2... lega giler... aq syg giler moto nie owg minx bli pon sowy la aq nk jual..... biaq apa owg nk kata janji aq happy cukup...... aq cadang nk bli moto bwu tp modal x cukup la.... 6ti cukup aq post pic moto bwu aq ok.......  tggu dan lihat la yek... :)

Kisah Hatiku


bila awak "LOGIN FB" mesti hati saya cakap....
"yeaahhhh!!! dia dah on9"... ^_^

bila awak "LIKE" status saya mesti saya.....
"senyum sorg2"... :)

bila awak "COMMENT" saya....
"alhamdulillah, Allah telah menggembirakan hatiku"... ^_*

bila awak say "AII" kt "CHAT"....
"subhanallah, saya teramatlah bersyukur"... =)

tapi... saya tak boleh beritahu perasaan sebenar saya kepada awak... kerana... saya tidak mahu Allah kurangkan perasaan itu... jadi... saya akan serahkan hal jodoh kepada Allah... walaupun saya akan redha dengan apa yang ditetapkan Allah... saya juga tidak akan lupa untuk sentiasa berdoa agar saya akan dijodohkan dengan awak... InsyaAllah.. Amiin..

Kisah Nyata Antara "U" dan "I"

Camne U nak eja "C_NTA" kalau takde "i"..? camne U nak eja "R_NDU" kalau takde "i" ..? camne pula U nak eja "H_DUP" tanpa "i..? Sebab tu la dalam hati U kene sentiasa ade "i" supaya "i" x hilang & jangan lupakn "i" . So , kena la cayang "i" selalu.. :')

Thursday, 22 March 2012

wow.................

lme jgk ijat x bukak n update yek.... ijat plak ada satu cite.... ijat ada minat sowg pompuan nie tp tk0t nk gtw dia yg ijat suka dia.... ada mem ijat tlg dh tp ntah la cm mne ntah... bla nk tgk dia jd segan adoi....... pew la aq nie..... tp nk wt cm mne dh minat kot dia 2 jd cm 2 kowt... hahaha..... pew2 pon ijat tetap nk kt dia.... ijat kena trus trg dgn cpt tk0t melepas plak... hurm.... ^_^

Wednesday, 11 January 2012

hahaha..kelakar sungguh larh

semalam aq chat dgn sowy betino nie... dh la ssyok sendiri(SS)... x leh blah lngsng lah... dh la ada hati kt aq.. x padan dgn tua 4taon dri aq... nk owg cm aq jgk.. hahaha... mampos cm nie.... sib bek la dia x paksa aq klu x dh lme aq bebai k dia.... huhuhuhu... mcm nk pecah perut klu korang baca chat aq dgn betino 2..... hahhahahahaha