x pernah ku sangka kau mendustai ku, x pernah ku duga kau melakukan ini pada ku apa salah ku ini wahai insan yang bernama manusia

Wednesday, 9 May 2012

untuk esok

utk esok kalau saya hidup bersama kekasih lain...... jangan salahkan saya atas cinta kita tidak kesampaian... kerana jodoh ditangan allah
utk esok kalau saya tidak berdaya melawan hakikat hidup jangan awak rasa menyesal akan kesilapan yang lalu... kerana kesilapan yang lalu adalah sebagai teladan...
utk esok kalau saya sudah tiada jangan la awak menunggu kepulangan ku kembali utk mengembirakan awak.... cari la kekasih yang lebih serasi dgn awak...
utk esok kalau saya terpaksa melepaskanmu kerana ada halangan yang benar2 tidak menyukai cinta kita jangan la awak menunggu cinta saya lgi... walaupun hati saya berat utk melepaskan awk...
utk esok jika saya tidak lg kelihatan jangan la awak mencari saya kerana sebelum nie awak tidak pernah mengambil tahu tentang saya masa sakit or pew2... awk x pernah amik kisah langsung...
utk esok jika awak menerima sepucuk surat anggap la saya sudah tiada lg.... saya harap awak mengerti perasaan saya nie... jangan hampakan owg yang benar2 mencintai awak.....

No comments:

Post a Comment